

Algemene voorwaarden
Welkom bij Kine Connect. Om onze samenwerking zo vlot mogelijk te laten verlopen, zetten we hieronder enkele praktische afspraken op een rij. Heb je hierover vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
1. Afspraken annuleren
Een afspraak kan kosteloos worden geannuleerd tot 24 uur op voorhand.
Bij laattijdige annulatie of bij het niet komen opdagen zonder verwittiging, behouden wij het recht om een vergoeding aan te rekenen. Zo kunnen we onze planning respecteren en andere patiënten de kans geven om geholpen te worden.
2. Betaling
De betaling gebeurt na een aantal sessies, en kan via Payconiq of overschrijving. Je ontvangt de nodige getuigschriften om in te dienen bij je mutualiteit voor de terugbetaling.
Voor informatie over de tarieven en terugbetaling verwijzen we naar de officiële RIZIV tarievenposter.
3. Verantwoordelijkheid patiënt
De patiënt blijft zelf verantwoordelijk voor het correct en volledig aanleveren van medische informatie, zoals het voorschrift, medische beeldvorming of relevante verslagen. Zo kunnen wij een veilige en gerichte behandeling garanderen.
4. Privacy
Wij hechten veel belang aan je privacy. Je gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de GDPR-wetgeving en enkel gebruikt in het kader van je behandeling en administratie.
Meer informatie vind je in ons privacybeleid.
Dank je wel voor je vertrouwen in Kine Connect. Samen zorgen we voor een veilige, transparante en respectvolle samenwerking.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Ontdek onze specialisaties of neem contact op.

